Wednesday, 18 July 2012

Play Off Liga Super, Pahang VS Kedah

kemain lagi kan, tak apa semangat Tok Gajah membara dalam jiwa. Tak sesabo nak tunggu esok, harapnya Pahang boleh menjejakkan kaki ke Liga Super pun dah buat aku dan penyokong Pahang lega macam baru pas sap kok 4 5 batang. kehkeh

kemantapan pemain Pahang yang buat Pahang naik mendadak, tapi baru-baru ni pulak ada cerita kes masalah gaji dari PBN Pahang? apa citer? bangkai betul, dok syok Pahang nok masuk Liga Super, jadi masalah pulak. adeii hampuras! tolong la PBN, jangan buat masalah. sayangilah player kita.





HOGOH PAHANG HOGOH!