Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Monday 26 January 2015

Pasukan Pahang Berwajah Baru!!!

Satu Majlis Pelancaran Jersi Baru Pasukan Pahang telah diadakan baru-baru ini pada 24 Januari (Sabtu), bertempat di Stadium Darul Makmur. Rekaan jersi yang ditaja oleh pihak PUMA ini merupakan antara rekaan terkini (Klik link) yang telah diolah dan disesuaikan dengan corak yang lebih menarik, serta mengekalkan identiti pasukan PAHANG (kuning dan belang hitam putih) .





Dalam satu sidang media sebelum majlis pelancaran bermula, tumpuan diberikan kepada Ketua Jurulatih Tok Gajah, Zainal Abidin Hassan yang optimis bahawa pasukan dibawah kendaliannya mempunyai kemampuan untuk beraksi ke peringkat tertinggi untuk Piala AFC musim ini. 
“Kita meletakkan sasaran layak ke perlawanan akhir Piala AFC bukan sahaja untuk Pahang tetapi bagi mengharumkan dan menaikkan imej bola sepak negara,” katanya selepas majlis pelancaran jersi baharu dan pas bermusim Persatuan Bola Sepak Negeri Pahang (PBNP) di Stadium Darul Makmur di sini .”

ULASAN
Pihak kami tertarik dengan kelancaran sidang media yang telah berlangsung baru-baru ini, kebanyakan media luar turut berpuas hati dengan cara PBNP mengendalikan sidang media. Ini merupakan satu tanda positif bahawa pihak PBNP telah mencuba yang terbaik untuk memuaskan hati pelbagai pihak berkenaan Majlis Pelancaran Jersi Baru Pasukan Pahang 2015.
Tetapi masih terdapat ruang bagi meningkatkan lagi tahap pengurusan Majlis/Program dari pihak PBNP. Majlis yang diberikan fokus (Sesi memperkenalkan jersi baru) sepatutnya dirancang dengan lebih teliti dan teratur. 
**Cadangan akan diberikan dalam entri akan datang.

HOGOH PAHANG HOGOH !
DARI RODONG UNTUK RODONG !