Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Sunday 20 January 2013

Tersadung di Stadium Shah Alam



Berikut ialah senarai pemain yang beraksi pada perlawanan sengit malam tadi,


Pahang XI: Nasril; Jalaludin(C), Saiful, Razman, Shahrizan (Faisal Rosli); Amirul, Suren, Faizol, Gopi (Borji); Azamuddin, Fauzi Roslan

unused subs : Rosfaizul, Hazri, Hafiz Kamal, Nico, Syawal

scorer: Fauzi Roslan minit 25, Razman minit 44 menerusi sepakan penalti (goal pertama razman untuk pasukan pahang)


Makanya di sini, perlawanan malam tadi membuatkan pasukan gajah ganas ini hanya tersadung sedikit dengan keputusan tipis 3 -2 dimana memberi kemenangan kepada pasukan Selangor ke atas Pahang.

Abah koi orang Perak, "Along, kenapa setiap kali Pahang main, mesti macam final? Teruk juga gini, tergugat Selangor, jangan sampai abah sokong Pahang pulok", yang kesudahannya dibalas dengan ketawa terbahak-bahak koi.

Mestilah macam final, penyokong Pahang memang superb! Pemain Pahang, awesome!

Jaringan Amri Yahya seawal minit ke 3 dengan menyudahkan hantaran pendek Solihin ke celah kangkang keeper Pahang. Sudahnya, Selangor menambah jaringan lagi membuatkan Selangor selesa menari samba sambil makan koci ditengah padang. Kedudukan menunjukkan sudah 2-0.

Kelekaan pemain Selangor memberi peluang kepada pemain Pahang untuk mengasak ke gawang gol dengan tandukan Koji pada minit ke 25, dan sepakan penalti Razman pada minit ke 44. 

Kedudukan dua sama ini membuatkan kedua pihak lawan buntu mencari peluang yang akhirnya gol Ramzul dari Selangor yang telah menanduk untuk memecahkan kebuntuan pada minit ke 80.

Ah ye guane 10 minit lagi sebelum habis perlawanan pulop te? Tapi, Amirul Hadi main molek boh malam tadi. Pehh

Tapi, Irfan Bakti memuji perlawanan Pahang malam tadi, koi tak rasa Irfan sorang je, koi rasa semua puji Pahang main malam tadi. Power.

Kekalahan itu tak meruntuhkan semangat jitu pemain dan juga penyokong setia Pahang. Tingkatkan usaha, Pahang pasti boleh!



Koi tak tahu ngape, koi tengok dia ni mcm predator. hahaha

p/s : Dengor kabo, ramai pulop dok nyebut nama Koji dah ni. Akhirnya, nampak juga bakat anak jati Pahang ini.

sumber gambar : Astro Arena