Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Friday 29 March 2013

Persahabatan dan perlawanan terakhir pusingan 1 Liga Super

Seperti yang semua sedia maklum beberapa perlawanan persahabatan telah dijalankan oleh pihak PBNP di stadium Temerloh sepanjang tempoh berehat beberapa minggu ni. Antara keputusan perlawanan persahabatan yang telah dilalui :

Pahang 2 Harimau Muda B 1
Pahang 2 Kuala Lumpur 0
Pahang 3 PDRM 1

Salah satu suasana selepas tamat perlawanan persahabatan di Stadium Temerloh
Kemenangan demi kemenangan kita kecap sepanjang persahabatan ini. Walaupun bertemu dengan team muda negara dan pasukan liga perdana, kemenangan ini semestinya adalah kemenangan bermakna buat para pemain Pahang. Kekalahan demi kekalahan dalam saingan liga super sedikit sebanyak dapat menaikkan moral para pemain melalui kemenangan dalam perlawan-perlawanan persahabatan seperti ini. Seperti semua orang tahu 3 orang player import telah di uji oleh pihak pengurusan. Mereka adalah Stewart ( Pertahanan ), Michael ( Pertahanan ), dan Douglas ( Penyerang ) . Selepas ini katanya ada lagi beberapa pemain import akan diuji oleh pihak pengurusan dan barisan jurulatih demi memantapkan pasukan Pahang.

Masa berlalu dengan pantas. Esok 30.3.2012 akan berlangsung perlwanan seterusnya bagi pasukan Pahang. Skuad Tok Gajah akan bertemu T -Team pada pukul 4.4 di Kuala Terengganu. Poster seperti di bawah :



Harap pasukan Pahang mengecap kemenangan demi mengukuhkan lagi kedudukan dalam saingan liga super

Tamat sudah saingan pusingan pertama. Kami sudah kemaskini jadual perlawanan Liga Super pasukan Pahang untuk pusingan 2 di sini


Hogoh Pahang Hogoh !!
Hitam Putih Takkan Padam!!